NotaBook

Volledig beheer van uw Notariaat

  • Door Zijn eenvoud geen externe boekhouders nodig
  • Nauew integratie met het e-notariaat via webservices
  • Automatische back-up en updates
  • NotaDoc is de oplossing voor het notariaatbeheer. Het kwam tot stand na een samenwerking met profesionals uit de dagelijkse notariële praktijk.

    De oorspronkelijke software uit 1999 is vandaag uitgegroeid tot een volledig pakket op gebeid van informatiteverwerking en kantoorbeheer. Zo zijn onder meer specifieke scansoftware en telefonie-integratie toegevoegd.

    Modules NotaDoc

    Alles modules zijn zodanig opgebouwd dat ze probleemloos hanteerbaar zijn.

    1. Kantooragenda
      Gezamenlijk opgebouwd, met sychronisatie met smartphone en tablet.

    2. Dossierbeheer
      Onder meer met volledig geautomatiseerde kostenberekening, generatie van facturen en creditnota's

    3. Scanning
      lngescande aktes komen automatisch onder het dossier

    4. Reportorium
      Zeer eenvoudig aan te vullen en spoort fouten op

    5. E-mails
      Alle documenten met één muisklik als pdf te mailen

    6. Rijksregister
      Gegevens uit het rijkregister zijn op te zoeken aan de hand van naam, nummer, geboortedatum of adres

    7. Boekhouding
      Overzichtelijk en makkelijk zonder dubbel werk, met snelle btw-aangifte

    Veilige Software

    • ln- en uitgaande mails in dossiers en niet in persoonlijke mailboxen
    • Het programma kan zich beperken tot de consultatie van cliëntenrekeningen zodat
      enkel bevoegden op kantoor de balansgegevens kunnen inkijken

    Nota Doc is compatibel met MS Word, maar ook met andere tekstverwerkers.

    Wenst u informatie of een demonstratie van Nota Doc? Neem contact met ons op.

    Wenst u meer te weten over NotaDoc?

    Neem dan even contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.